Navigatie

GOED NIEUWS!

GOED NIEUWS!Wij mogen reguliere mondzorg blijven verlenen!

Na aanleiding van de berichtgeving van het kabinet van maandag 14 december kunnen we u mededelen dat wij de tandheelkundige zorg kunnen blijven voortzetten zoals u dat de afgelopen maanden van ons gewend was. In onze praktijk zijn er een aantal aanvullende maatregelen genomen bovenop de reeds zeer strenge infectiepreventie maatregelen die altijd al van kracht zijn.

Welke maatregelen zijn dit:

• Komt u alstublieft zoveel mogelijk alleen naar de praktijk. Indien begeleiding noodzakelijk is dit beperken tot 1 persoon. Deze persoon zal ook tijdens de behandeling meegaan naar de behandelkamer.
  • Houdt 1,5 meter afstand van elkaar in de praktijk. Indien de situatie hierom vraagt zullen wij een deurbeleid hanteren.
  • Wij vragen u bij binnenkomst uw handen te desinfecteren en een mondkapje te dragen.
    Tijdens de behandeling is het dragen van een mondkapje niet mogelijk.
  • Het is niet mogelijk binnen de praktijk de tanden te poetsen of gebruik te maken van het toilet.
  • Wij geven u geen hand bij binnenkomst of bij het verlaten van de praktijk.
  •  Indien u een afspraak maakt, verwijsbrief of recept nodig heeft zullen wij deze per mail naar u toe zenden wanneer dit mogelijk is.

U ontvangt van ons vooraf een vragenlijst. Wanneer u deze lijst invult ziet u direct of uw afspraak door kan gaan.

Heeft u symptomen van verkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn, moeilijk ademhalen en/of koorts (>38 graden)? Of heeft u gezinsleden / huisgenoten met deze klachten? Dan kunnen we u helaas niet behandelen.

Mocht het zo zijn dat u spoedzorg nodig heeft, dan kunt u telefonisch of per mail contact met ons opnemen. Dan helpen wij u verder om de juiste zorg te verkrijgen.

Heeft u een chronische aandoening of een aandoening waardoor uw afweer verlaagd is? Dan adviseren wij u de reguliere tandheelkundige behandelingen uitstellen. U kunt wel gebruik maken van onze spoedzorg bij pijnklachten zoals:

• Pijn
  • Uitgevallen of afgebroken restauraties
  • Afgebroken gebitselementen
  • Problemen met uw prothese
  • Infecties van uw tandvlees
  • Scherpe randen die pijn en/of beschadiging van tong- of wangslijmvlies tot gevolg hebben.
  • Complicaties na chirurgische ingrepen.

Wij zullen u ontvangen met een glimlach maar u de hand niet schudden. Voor sommige behandelingen zullen we u 1 minuut laten spoelen. Mochten er vragen zijn, dan kunt u ons mailen en bellen. We hopen u allen gezond terug te zien in onze praktijk.

E-mail: info@tandartslandsmeer.nl  Telefoon: 020  482 41 55

U bent hier:

Een vraag, afspraak maken of inschrijven als nieuwe patient?

Zuideinde 70
1121 CM  Landsmeer